VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Bilder på liner efterlyses!  (läst 1692 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Guiness

Bilder på liner efterlyses!
« skrivet: juli 21, 2018, 21:20:58:58 »
Hej!
Det börjar bli dags att byta min liner och jag har lite beslutsångest. Idag har jag en ”vanlig” turkos liner men funderar på något annat. En i mosaik typ ”Carerra” verkar snyggt men nu har jag hittat en som heter ”Svart Granit” på poolstore.se som verkar snygg. Det finns även ett par andra varianter, ”Plaza” och ”Jellystone”. Tyvärr hittar jag inga bilder på färdiga pooler med dessa liners så om ni har någon av dessa lite udda varianter vore jag tacksam för bilder! Det är svårt att föreställa sig hur det blir enbart med ledning av de små bilderna på websidan...
Ovanmarkpool 6m * 3m gjuten med skalblock på betongplatta. Solfångare med automatik och värmeväxlare kopplad till pelletspanna och luft/vatten VP CTC EcoAir 107. Baquacil och inga röda ögon. :)

Poolgiganten

Utloggad aromata

SV: Bilder på liner efterlyses!
« Svar #1 skrivet: juli 21, 2018, 22:09:55:55 »
Svart liner tror jag kan bli superfint! Frågan är om den bleks med tiden, klor är ju ett bra blekmedel. Det spelar kanske ingen roll om den bleks jämnt men gör den inte det upplevs kanske poolen som flammig.

Poolstores liner är tydligen 0,75 mm. Är det standard? Jag minns inte hur tjock vår liner är. Är det en bra idé att gå upp i tjocklek?

Utloggad Guiness

SV: Bilder på liner efterlyses!
« Svar #2 skrivet: juli 21, 2018, 22:22:41:41 »
Jag tror också att svart kan bli snyggt, badade i en för många år sedan utomlands. Väldigt speciell känsla när man nästan tappar djupkänslan. Jag har Baquacil i min så klorblekning är inget problem. Angående tjocklek har jag ingen aning, det kanske är andra faktorer som är viktigare för hållbarheten?
Ovanmarkpool 6m * 3m gjuten med skalblock på betongplatta. Solfångare med automatik och värmeväxlare kopplad till pelletspanna och luft/vatten VP CTC EcoAir 107. Baquacil och inga röda ögon. :)

Utloggad Fredde-Gbg

SV: Bilder på liner efterlyses!
« Svar #3 skrivet: juli 22, 2018, 11:08:36:36 »
Kolla Silverblack från Elbeliners Urban serie, jag tror den är supercool.

Vi har Silverlagoon som är likadan fast i blått och silver och det blir bra liv i den med lite sol.

Utloggad Guiness

SV: Bilder på liner efterlyses!
« Svar #4 skrivet: juli 22, 2018, 14:04:14:14 »
Silverblack ser nice ut!  O0 Jag antar att man kan måttbeställa en färdig..? Sitter er fast med snap-in list?
Ovanmarkpool 6m * 3m gjuten med skalblock på betongplatta. Solfångare med automatik och värmeväxlare kopplad till pelletspanna och luft/vatten VP CTC EcoAir 107. Baquacil och inga röda ögon. :)

Utloggad Fredde-Gbg

SV: Bilder på liner efterlyses!
« Svar #5 skrivet: juli 22, 2018, 23:17:46:46 »
Silverblack ser nice ut!  O0 Jag antar att man kan måttbeställa en färdig..? Sitter er fast med snap-in list?

Japp, den sitter med snap-in list. Fast vår liner är platssvetsad.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan