Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Poolsarg på pool med snap-in list  (läst 16327 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad dacke

  • Dignitär
  • ******
  • Stad/land: Ale, Västergötland
  • Antal inlägg: 454
  • Total likes: 1
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: Poolsarg på pool med snap-in list
« Svar #10 skrivet: maj 19, 2009, 18:21:25:25 »
Jag undrar detsamma.  <dontkn>

Det finns några foruminlägg om att man kan slänga i en klorpuck och sätta på poolskyddet för att minska ljusets påverkan. Borde väl kunna bli nå'n vecka eller två?

Åtminstone hoppas jag det, för jag tar 2 veckors "time-out" nu.

Om någon på forumet har några säkrare uppgifter så är jag också intresserad!

Dacke.
Poolstores Flexipool 3,5*7m med Roman-endtrappa och Carraraliner, Compu-chlor II saltklorinator, Maxitemp 51 poolvärmepump och Dolphin Superkleen poolrobot.

Poolgiganten

Utloggad slottet

SV: Poolsarg på pool med snap-in list
« Svar #11 skrivet: maj 19, 2009, 20:05:52:52 »
Hej Mattias!

Har inte glömt dig och en bild finns upplagd på hur det ser ut intill poolkanten under min byggtråd, men sargen är inte på plats än men den kommer att vara det innan denna långhelg är slut <antman> <antman>, så då kan du få se ordentligt hur det ser ut

Klorpuck i bräddavloppet fungerar alldeles ypperligt O0 O0

Vi hörs!
Vicki
poolstores 4,5*9 med roman trappa, saltgenerator, LED färgad belysning, mosaikliner, poolrobot, poollarm samt pooltak. Värmer med Maxitemp 51. Byggd våren 2009

Utloggad slottet

SV: Poolsarg på pool med snap-in list
« Svar #12 skrivet: maj 26, 2009, 22:08:23:23 »
Hej Mattias!

Här kommer en bild som utlovat, vet inte riktigt om den duger för dig men då får du bara höra av dig igen!!

Vi kommer nog att göra en liten modifikation lite senare, men för nu är vi nöjda!
poolstores 4,5*9 med roman trappa, saltgenerator, LED färgad belysning, mosaikliner, poolrobot, poollarm samt pooltak. Värmer med Maxitemp 51. Byggd våren 2009

Utloggad Molle

SV: Poolsarg på pool med snap-in list
« Svar #13 skrivet: maj 26, 2009, 22:18:34:34 »
Hej,

Vart har du köpt poolsargen i trä? Den ser riktigt fin ut, går den ner över snapinlisten? Eller är det bara en synvilla?

/Magnus

Utloggad motala70

SV: Poolsarg på pool med snap-in list
« Svar #14 skrivet: maj 29, 2009, 16:23:20:20 »
Hej igen Vicki!

Ser ju RIKTIGT elegant ut!
Skulle det vara möjligt med en närbild på sargen sett "från poolen"?

Tackar och bugar så länge!

/Mattias
4 x 8 Flexipool med trappa Roman end.
Uppvärmning Pahlens 51

Utloggad slottet

SV: Poolsarg på pool med snap-in list
« Svar #15 skrivet: juni 01, 2009, 13:44:01:01 »
Hej Mattias!

Det kommer en bild på sargen i närbild under dagen, hoppas jag. Håller på med modifikationen just nu för att finlira det sista men jag ska nog kunna få iväg en bra bild så du ser.

Det vi har gjort nu är att lägga en list på 15mm mellan underdelen av sargen och snapin listen, detta för att det var omöjligt att få sargen helt i linje med snapin listen från början då vi hade hela trädäcket 1cm för högt. Men med denna lösning syns det inte alls och listen ser ut att vara en del av poolen. <antman>
poolstores 4,5*9 med roman trappa, saltgenerator, LED färgad belysning, mosaikliner, poolrobot, poollarm samt pooltak. Värmer med Maxitemp 51. Byggd våren 2009

Utloggad slottet

SV: Poolsarg på pool med snap-in list
« Svar #16 skrivet: juni 01, 2009, 20:41:26:26 »
Hej Mattias!

Här kommer en provisorisk bild på hur det kommer att se ut, vi har inte satt på listen än däremot tror jag att jag kommer köpa en list som är 5mm längre för då blir det hel täck, det fattas ju en liten bit nu som du ser på den första bilden men med 5mm till så blir det nog väldigt bra i slutändan! :)

Vicki
poolstores 4,5*9 med roman trappa, saltgenerator, LED färgad belysning, mosaikliner, poolrobot, poollarm samt pooltak. Värmer med Maxitemp 51. Byggd våren 2009

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag