CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Luftvärmepump  (läst 1893 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Dragon_lady

Luftvärmepump
« skrivet: april 26, 2009, 23:38:19:19 »
Hej!
Jag har haft min pool i över 15 år och nu har luftvärmepumpen skurit och jag behöver skaffa en ny.
Jag har läst lite och undrar om någon har erfarenhet av Poolvärmepump SHOTT 100. Min pool är
9,40 X 4, 60  är det någon som har skaffat en sådan och tycker den funkar bra??
Finns det något speciellt inköpsställe att rekommenderas?Hur funkar det om man vill installera själv ? Måste man köpa alla tillsatser för installation?, vilket verkar bli ungefär lika dyrt som begärd installation + Rot avdrag och apropå det hur funkar rotavdratget. Oj månag frågor hoppas någon har möjlighet att hjälpa till i denna djungel av frågor *Niger fint och hoppas någon bemödar sig med att svara *

För er som har haft en luftvärmepump som skurit och oljan läckt ut i poolen och funderat på att skafaf en dyr pump som pumpar bort ytvatten kan jag med glädje tala om att det är totalt onödigt. Lägg tvättsvampar i skimmern istället och byt och tvätta med diskmedel och krama ur ordentligt. byt ca 4 ggr / dag så är all olja som runnit ur borta. Detta besprarade mig mkt möda , pengar och besvär.

Poolgiganten

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag