VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: folkpool classic  (läst 9298 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad puttalex

SV: folkpool classic
« Svar #10 skrivet: september 12, 2008, 18:30:20:20 »
tackar så mycket danne. det är speciellt tacksamt att få tips av människor som redan har byggt en pool av samma märke och storlek som man själv planerar bygga.
vi har även planerat bygga in en trappa i poolen (150) och pool-safe standard (halvautomatiskt) och även salt istället för klor.

någon med erfarenhet av detta. bra eller dåligt. vill ha många åsikter om detta.skriv och berätta era erfarenheter,andra förslag etc etc

trevlig helg på er alla

Poolgiganten

Utloggad RoJo

  • Dignitär
  • ******
  • Stad/land: Götene vid Kinne-Kulle
  • Antal inlägg: 505
  • Total likes: 8
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: folkpool classic
« Svar #11 skrivet: november 10, 2008, 21:34:25:25 »
Hej när vi byggde våran classic 8x4 var vi inne på 150 trappa men bytte till Roman End är helt klart skillnad fler kan gå i o upp sitta i trappan med en kall immig är inte fel heller, Jag har lagt en serie med bilder nu från mitt bygge 2005, köpte min genom Folkpool Vara Karl-Åkes Storköp, Kalle vilken underbar kille ingen fråga för dum att ställa han gav bra småtips som spara pengar till vettigare saker, hade man sen haft poolforumet innan då hade nog poolen varit helt i tiptop vad gäller teknik å annat. En storlek större än vad de rek. på reningsverk pump är inte fel heller, om du planerar för jetstr. ev kopplingar sätt dit med en gång så är det bara ansluta när man vill. Belysning ledbelysning kanske om det går skulle jag gjort idag, isolera slangar till o fr om du får lång sträcka värmebortfall. Missade jag, ett diskussionsämne som jag läst i detta forum, grämer mig för det är nog så att man värmer mark nu. :'(, skall åtgärdas ngn gång
Roland
Folkpool Classic 8x4 m Tr. Roman End, Vp Hydro-Pro 13, Saltgen. Jetstr. Poolsafe överdrag.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag