CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Garanti på stommen  (läst 5373 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Perra

Garanti på stommen
« skrivet: december 01, 2005, 12:02:15:15 »
En liten fundering  killen hade, som byggde vår pool ..."Vi på Folkpool har funnits i 37 år och lämnar 15 års garanti på poolstommen, men Sv. Poolfabriken har bara funnits i 5 år och lämnar 30 års garanti???"
"Vem tar ansvar efter 30 år"??

En liten tanke, men jag tror båda fabrikaten håller lika länge, våra grannar har en Folkpool 4x8M sedan 20 år tillbaka, och har inte haft några större bekymmer med poolen.
/ Perra
Perra

Poolgiganten

Utloggad RLA

  • en sybarit som är
  • Dignitär
  • ******
  • Antal inlägg: 967
  • Total likes: 0
  • Jag är inte dum, har bara otur när jag tänker.....
    • Visa profil
Re:Garanti på stommen
« Svar #1 skrivet: december 01, 2005, 20:07:25:25 »
Var och en pratar för sin sjuka mor, dvs att din montör finner egen fördel i sitt uttalande, och det är inte konstigt, så resonerar du, jag och alla (nästan) andra med!

Sen kan man ju har mer eller mindre välformulerade uttalanden....den som tar ansvar efter 30 år med Sv.pool.fabr's pool är förstås ägaren, garantin tog ju slut då ;)  motsvarande för Folkpoolägare blir 15 år!

f.ö tror jag som du att rent praktiskt håller dom så det räcker; det blir mer en materialfilosofisk fråga, det finns så mycket annat att stirra sig blind på vid poolköpet!
Har ingen pool längre!!

Men den vi hade såg ut så här: http://www.lager.st/wilma/pool/pool.htm

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag