Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: HH-66 Vinylcement - Poollagning  (läst 5839 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Joacim

HH-66 Vinylcement - Poollagning
« skrivet: juni 21, 2013, 12:42:15:15 »
Finns det någon som känner till och/eller har erfarenhet av att laga pool liner med något som kallas vinylcement? Benämningen HH-66 förekommer och flitigt tillsammans med just vinylcement.

Jag hade i fjol problem med läckande pool som jag lagade med "plåster" (en bit poolduk och lim) och jag misstänker att detta håller på att ge sig nu.
Eftersom jag inte har lust att göra denna lagning varje år då jag har andra viktigare saker att göra förutom att laga poolen... så som att bada i den ;-) så tänkte jag om det fanns ett annat sätt att laga den på och sökte runt och fann detta HH-66 Vinylcement.
På instruktions/reklam-filmerna verkar det helt j-vla fantastiskt faktiskt. Här finns en av många filmer i ämnet: 

Som sagt; Är det något som vet något om detta? Och vart i Sverige man kan få tag på det?
Sverige har ju en fantastisk förmåga att byta namn på saker så fort det kommer innanför rikets gränser så kanske går det under ett annat namn?


Mvh / Joacim


Poolgiganten

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag