VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: någon som har en bra ide  (läst 3800 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad matz

någon som har en bra ide
« skrivet: maj 15, 2009, 06:50:20:20 »
om hur jag skall fixa mitt Klasik No-line pooltak..det sitter en gejder i innertaket som är viktig för att styra sektionerna som varje gång "hakar ur",har försökt få hjälp men ingen respons..som det nu är funkar det dåligt. funderar på att byta ut hjulen (20 st.) och sätta dit skenor,men det tar emot då taket kostade 100 tkr pga av att det inta behövdes skenor..allt är rätt monterat och skulle vilja kolla andra likadana tak     http://www.idealcover.com/catalog/klasik-no-line/basic-description.html
Folkpool classic 4x8 med romersk trappa,pooltak utan skenor och saltgenerator

Poolgiganten

Utloggad matz

SV: någon som har en bra ide
« Svar #1 skrivet: maj 15, 2009, 07:21:10:10 »
.
Folkpool classic 4x8 med romersk trappa,pooltak utan skenor och saltgenerator

Utloggad GamboTurbo

SV: någon som har en bra ide
« Svar #2 skrivet: oktober 14, 2010, 06:54:13:13 »
Hei Matz.

Gammel tråd dette, men prøver å vekke den til liv igjen likevel.
Hur gikk det med ditt problem med Klasik No-line pooltak? Håper du fant en løsning som fungerer. Jeg vurderer å kjøpe eksakt likt pooltak til mitt poolprosjekt. Er veldig interressert i dine erfaringer og løsninger. Er det verdt de ekstra pengene fremfor å kjøpe den vanilge Klasik på skinner?


Turbo fra Norge

Utloggad matz

SV: någon som har en bra ide
« Svar #3 skrivet: oktober 22, 2010, 17:47:59:59 »
Jag skulle inte köpa förrän ha kollat med någon som har haft en några år..helst ett som klarat en snövinter
Folkpool classic 4x8 med romersk trappa,pooltak utan skenor och saltgenerator

Utloggad dacke

  • Dignitär
  • ******
  • Stad/land: Ale, Västergötland
  • Antal inlägg: 454
  • Total likes: 1
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: någon som har en bra ide
« Svar #4 skrivet: oktober 25, 2010, 08:56:43:43 »
Du kan ju höra med "Daphne", vad hon har för erfarenheter. http://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=3623.msg34974#msg34974
Poolstores Flexipool 3,5*7m med Roman-endtrappa och Carraraliner, Compu-chlor II saltklorinator, Maxitemp 51 poolvärmepump och Dolphin Superkleen poolrobot.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag