Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Spa bad ifrån Trademax  (läst 2885 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Fredric Karlaryd

Spa bad ifrån Trademax
« skrivet: mars 13, 2020, 15:33:58:58 »
Köpte ett spabad ifrån Trademax hösten 2017.
I detta bad finns ett vattenfall med led lampa i. Efter ca 7-8 månader gick en lampa sönder. Tog kontakt med Trademax ang detta var på de skickade en ny ledlampa till mig. Förmodlingen så skulle jag fixa detta själv.??
Efter detta så fick jag missljud i en av cirkulationspumparna. Jag gjorde en reklamation på detta, skickade en ljudfil. Fick då till svar att det är förmodligen något fel med pumpen. Jag skulle boka in en tekniker via Trademax som kunde komma ut och titta på detta. Samt en MASSA förtydliganden om hur jag skulle ha mitt spabad lätt åtkomligt på olika sätt mm annars skulle jag få stå för denna kostnad och Trademax tog inget ansvar för detta.
Jag luftade lite vid denna pump och ljud försvann nästan helt så jag bokade inte in någon tekniker ifrån Trademax.
Nu har ledlampan gått sönder helt fick jag se för några veckor sedan. I samband med detta så kände jag att vatten var kallt och fick nu se att vatten hade läckt in bakom led lampan/vattenfall så det har runnit vatten på elskåpet och brunnit upp.
Har tagit detta med Trademax som slår ifrån sig helt i detta.
Jag har lagt upp ett ärende via mitt försäkringsbolag. Där har jag fått till mig att jag måste ha ett kostnadsförslag från en tekniker.
Nu när jag försöker få ut en tekniker via Trademax så kan dom inte hjälpa mig där. Och det sjuka är att ena sekunden så ska jag boka upp en tekniker via Trademax och nu när man har dessa problem så kan dom inte skicka någon..... Lös egen tekniker får jag till svar.
Vilken tekniker ska jag ringa/boka som kan Trademax Spabad???
Är det någon mer som har problem med deras Spabad och hur har ni blivit behandlade där??

Mvh Fredric =MISSNÖJD KUND

Poolgiganten

Utloggad Lassse

SV: Spa bad ifrån Trademax
« Svar #1 skrivet: mars 14, 2020, 08:46:10:10 »



Vart finns badet? I princip borde vilken spabadsmeck som hellst kunna hjälpa dig.

Håkan Willson

  • Gäst
Håkan Willson
SV: Spa bad ifrån Trademax
« Svar #2 skrivet: mars 14, 2020, 09:07:38:38 »
Hej
Jag är ledsen men de hjälper inte till med något....
Hyggligt snygga produkter de säljer till lockande priser.
Men om du får problem eller har något utöver deras säljsida att göra är du körd.
De är totalt värdelösa och jag rekommenderar ingen att handla därifrån tyvärr...
Håkan

Utloggad Fredric Karlaryd

SV: Spa bad ifrån Trademax
« Svar #3 skrivet: mars 14, 2020, 12:26:37:37 »
Har varit i kontakt med folkpool. Men dom kan inte hjälpa mig. Det är inte samma produkter i deras bad.
Det dom kunde göra var att åka ut och döma ut badet.
Men Trygg Hansa vill inte gå på den linjen nu när badet är endast 2,5 år.
Känner mig hjälp lös i detta fall.

Jag rekommenderar att inte köpa spabad ifrån Trademax.
Så länge det fungerar är det frid och fröjd.
Får man problem så är man körd....🤬
Kommer ALDRIG köpa något där igen.

Utloggad Lassse

SV: Spa bad ifrån Trademax
« Svar #4 skrivet: mars 14, 2020, 13:44:04:04 »
Klart folkpool kan hjälpa till,dom vill nog bara inte.

Vart bor du?

Utloggad Fredric Karlaryd

SV: Spa bad ifrån Trademax
« Svar #5 skrivet: mars 15, 2020, 10:21:19:19 »
Hej
Jag är ledsen men de hjälper inte till med något....
Hyggligt snygga produkter de säljer till lockande priser.
Men om du får problem eller har något utöver deras säljsida att göra är du körd.
De är totalt värdelösa och jag rekommenderar ingen att handla därifrån tyvärr...
Håkan

Utloggad jrz

SV: Spa bad ifrån Trademax
« Svar #6 skrivet: mars 21, 2020, 11:12:26:26 »
Jag jobbar med att laga Trademax bla, lagar alla märken på marknade så du får gärna bolla lite med mig om du vill  O0 

Utloggad Fredric Karlaryd

SV: Spa bad ifrån Trademax
« Svar #7 skrivet: april 20, 2020, 10:01:10:10 »
Jag jobbar med att laga Trademax bla, lagar alla märken på marknade så du får gärna bolla lite med mig om du vill  O0 

Jag bor i Norrköping, vart håller du till?
Trademax har nu lovat att skicka ut en tekniker med har ännu inte hört något ifrån dom. De har gått ca 2 månad sen dom lovade att skicka ut en. Mailar och mailar till dom men får till svar att det är på gång.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag