CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Arctic spa  (läst 1871 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Micke74

  • Kan lite mer
  • ***
  • Stad/land: Hedemora
  • Antal inlägg: 27
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • Spabad javisst!
    • Visa profil
Arctic spa
« skrivet: januari 19, 2020, 11:50:37:37 »
Hej

Någon som har köpt bad från Arctic spa med saltrening, är det ett kvalitets bad?
Har idag ett bad från Folkpool ett D2, det är dubbla pengarna om man köper ett Arctic.

Mvh Micke

Poolgiganten

Utloggad Telekiter

SV: Arctic spa
« Svar #1 skrivet: januari 20, 2020, 13:56:47:47 »
Hej.

Enligt vad jag kunnat läsa/se om Arctic Spa i deras produktbroschyrer så verkar det var ett synnerligen välbyggt spabad. De har ju en egen isoleringsteknik som verkar väldigt genomtänkt, bygger också locken själva efter egna erfarenheter/ideer. Här på forumet är det väldigt lite prat om Arctic Spa. Vad det beror på vet jag dock inte. Det är kanske aldrig nått krångel med deras spabad eller så är det nästan ingen som har ett sådant spabad. Eller så har de så exceptionellt bra service att det inte finns någon anledning för ägarna att fråga här på forumet. Tror nog man kan utgå från att det är ett spabad i absoluta toppskiktet.

/Urban.

Utloggad Micke74

  • Kan lite mer
  • ***
  • Stad/land: Hedemora
  • Antal inlägg: 27
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • Spabad javisst!
    • Visa profil
SV: Arctic spa
« Svar #2 skrivet: januari 20, 2020, 18:26:33:33 »
Tack för input, ja dom ser väldigt välbyggda och rejäla ut, och håller saltreningen det dom lovar så vore det underbart.

/Micke

Utloggad Telekiter

SV: Arctic spa
« Svar #3 skrivet: januari 21, 2020, 08:42:47:47 »
Själva saltreningen är det nog inget problem med. Den tekniken finns ju till och med i Intex billiga sortiment, för någon tusenlapp, så tekniken som sådan kan man nog lita på. Det är ju några här på forumet som har saltrening i sina bad och de verkar va väldigt nöjda med den tekniken. Jag skulle nog också kunna tänka mig att gå över till saltrening om det inte vore så kostsamt att installera i mitt spabad  :-\ .

/Urban.

Papa

  • Gäst
Papa
SV: Arctic spa
« Svar #4 skrivet: januari 27, 2020, 16:25:12:12 »
Hej.
Lite nyfiken på hur det har gått för dig.
Har du varit och kollat på Arctics produkter, eller kanske redan köpt?? Berätta gärna om dina erfarenheter och synpunkter isf.
Ska själv försöka att komma iväg och kolla då jag oxå är lite inne på dessa spabad..

Simma lugnt   O0

Utloggad Micke74

  • Kan lite mer
  • ***
  • Stad/land: Hedemora
  • Antal inlägg: 27
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • Spabad javisst!
    • Visa profil
SV: Arctic spa
« Svar #5 skrivet: januari 27, 2020, 17:53:13:13 »
Hej.
Har inte köpt något, tänkte vänta tills i vår/sommaren, måste bli av med det badet jag har först.
 ;D O0

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag