VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Diatomit, stor säck.  (läst 2199 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Mmannen

Diatomit, stor säck.
« skrivet: november 19, 2012, 09:53:31:31 »
Finns en säck, storlek sopsäck, full med diatomit.

Säljes till högstbjudande, (eller bytes mot en flaska rom, en chokladjulkalender, en bättre ph-mätare eller vad du nu har liggandes och vill bli av med. Kan även skänkas bort om jag får ett riktigt trevligt p.m. från någon behövande).

Finns i Stockholm, 10 min norr om city med bil.

* pressening borta.
« Senast ändrad: november 22, 2012, 09:58:21:21 av Mmannen »

Poolgiganten

Utloggad prettymaid

SV: Rejäl presseningstäckning och diatomit, stor säck.
« Svar #1 skrivet: november 20, 2012, 13:34:18:18 »
God dag Mmannen!
Hej jag såg att du slumpar bort en pressenning!
Jag har inte så mycket att erbjuda... Men jag kan berätta vad jag tänker mig att använda den till :)
Jag har en gammal volvo 460 som inte längre är tillåten i trafik. Så en av dessa kvällar, när jag och en en god vän smakat på det starka och satt och tittade på den där bilen som ingen vill laga för att det blir för omfattande, ingen vill köpa för att man inte får köra den, och igentilgen är för fin för skroten. Så tänkte vi att om man plockar ur motor och växellåda så kan man göra en grill i motorutrymmet, perfect med lock och allt. Sen kan man ju vända framsäten och få som en lite servering att äta i. Sen serverades det mera starkt  O0. Då kom vi på att om man vattenfyller bilen. Då kan man faktist göra en badtunna på hjul som man kan dra efter en traktor  :D. Och min medbrottsling i detta projekt sa att han hade en gammal poolduk att täta med, men den visade sig vara full med hål och kasserades. Då såg jag möjligheten att använda en pressening, av bättre kvalitet än de som bjuds ut på byggmax. Bilen i all sin skönhet står lyckligtvis i Valbo utanför gävle, där grannar och ordningsväsen inte bryr sig ett dugg om man kommer med en vattenfyld volvo dragen av en gammal grolle rullande ner för gatan :)


Det jag har att erbjuda om du är öl-drickare är en låda norrlandsguld starköl, och en bib vittvin.

Hoppas att vi kan komma överens om någon lösning.
MvH Marcus.


Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag