CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag

Omröstning

Ni som har valt att installera en jetstream. Vilket alternativ passar in bäst på er?

Det var det bästa vi gjort! Barnen älskar den och jag får lite motion.
Ok, det är kul för barnen, men motionssimma, nej.
Gör något kul för pengarna och köp ett gummiband och simma istället.
jag skulle avråda ifrån att installer. Den används aldrig.
Den är för svag, jag får ingen träning.
 

Författare Ämne: Jetstream!?  (läst 2297 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Sundancer

Jetstream!?
« skrivet: juni 13, 2016, 08:15:01:01 »
Hej, vi sitter och skissar på en pool. Jag simmar mycket crawl och funderar på en jetstream.

Men... Vad har ni för erfarenhet.
Egen pool sommaren 2017!

Poolbyggartråd:
http://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=12374.0

Poolgiganten

Utloggad swanthe

SV: Jetstream!?
« Svar #1 skrivet: juni 13, 2016, 12:34:50:50 »
Jetstream var toppen. Vi har flyttat till en ny pool utan jetstream och saknar det. Barnen älskade den och det funkade bra att motionssimma med en. Vi hade en kraftig modell men jag vet inte om den hade hållit för crawling.
4x8m med plåtstomme från Svenska poolfabriken, Minimaster med klor och pH-reglering (kolsyra).
Tidigare: 4x8m med polyetenstomme från Poolkungen, romersk trappa, stensarg, Zodiac Tri18Ph saltklorinator med pH-reglering, vattenjet, klasik C excellence pooltak, Vortex3 poolrobot

Utloggad j-t

SV: Jetstream!?
« Svar #2 skrivet: juni 13, 2016, 19:18:02:02 »
För att kunna simma crawl behöver du en i storlek med Badu Stream II med 3 munstycken och 2 motorer https://www.badujetstore.com/products/swim-jet-system-badu-stream-ii
Jag kör med jetswim + gummiband för crawl med en Badu Classic och den uppskattas även mycket av barn.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag