VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Vilken leverantör  (läst 3235 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Micke 2

Vilken leverantör
« skrivet: juni 06, 2008, 18:33:25:25 »
Hej! sitter och är väldigt sugen på att införskaffa en ner grävd pool ,men funderar på vilken som är bäst och mest prisvärd ska göra jobbet själv.Helst komplett pool paket med oval pool typ5-8m till 3-5m ungefär kom gärna med förslag ::) sitter nu med en barnenhus på cirka 5kbm pool för 3året i rad och blir bara mer sugen på att skaffa en riktig pool.Någon som har erfaren het av J&F Fritids pooler? ???

Poolgiganten

Utloggad m"rtin

  • Snart helt färdig!
  • Kunnig
  • ****
  • Antal inlägg: 91
  • Total likes: 0
  • Varför gjorde inte jag det här tidigare!
    • Visa profil
SV: Vilken leverantör
« Svar #1 skrivet: juni 06, 2008, 22:30:41:41 »
Vi har köpt våran pool av rubinpool. Vi är i och för sig inte på långa vägar klara men vi har redan varit i kontakt med dom och har haft en hel del frågor. Dom har varit väldigt tillmötesgående. Vad jag vet och har läst så har dom fått bra betyg.
Rubinpool 5 meter i diameter, 1,35 m djup. Hemmasnickrat pooltak. Värmepump Brilix thp05.

Utloggad gumssan

  • Expert
  • *****
  • Antal inlägg: 244
  • Total likes: 0
  • Poolkungen åttan 7,7*5, 1,5m djup med carraraliner
    • Visa profil
SV: Vilken leverantör
« Svar #2 skrivet: juni 06, 2008, 22:42:09:09 »
vi köpte en åtta som är i stl 5'7,7 och tycker att den stl är perfekt då man kan röra sig lite i den och vi valde poolkungen eftersom dom var snabbast på att svara på våra frågar. dom har varit kanon <love> <antman> >rulla<

du kommer inte ångra dig alls att du bygger pool, det har varit värt allt
Poolkungen åttan 7,7*5, 1,5m djup med carraraliner. Vp one pac II.
http://www.familjeliv.se/hem/gumssan/galleri.php

Utloggad Samses

  • Dignitär
  • ******
  • Stad/land: Saltsjö-Boo
  • Antal inlägg: 412
  • Total likes: 1
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: Vilken leverantör
« Svar #3 skrivet: juni 11, 2008, 15:52:26:26 »
Har Folkpool, men det verkar finnas många som är nöjda med J&F.
Pool: Folkpool 3,5 x 7, värms med luftvärmepump

Utloggad Pea

SV: Vilken leverantör
« Svar #4 skrivet: juni 11, 2008, 16:06:28:28 »
beror på vilken budget ni har. JF funkar men man får vad man betalar för, klenare grejer med sämre livslängd kan bli dyrare i längden. grannen har en storpool på 3.6*6.1 och den känns lite liten, har du plats så satsa på något större.

sen hade jag inte grävt ner en plåtpool om det inte är rostfritt, när den är slut efter ett antal år så har du ett jäkla jobb med att gräva ur igen för att montera ny stomme.

är du händig och inte rädd för att kämpa lite så rekommenderar jag absolut att du gjuter en platta och murar i lecablock, lång livslängd till vettiga pengar. men det är en hel del mera arbete än att montera en plåtpool.

jag har handlat en hel del prylar av poolstore och måste ge Daniel en eloge för bra kundservice. skimmern blev fel, då fixade han en ny dyrare utan att jag behövde lägga ut nåt mer, belysningen som jag beställde ångrade vi oss på, inga problem, skicka tillbaka och fick pengarna i retur.

väntar nu på linern som ska komma i slutet på veckan, hoppas få i den till helgen.
ska ut och ösa grus under tiden.

var bor du Micke?
jag har annars en Palmyra (poolmans) 7.3*3.7*1.35 liggande som du kan få till vrakpris.
Pool nr1: Palmyra ovanmarkare från Poolmans.
Pool nr2: Egenhändigt murad med lecasten, 7.2*4*1.45 med mosaik liner.
värmer med Maxitemp 51 och renar med Baquacil.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan