VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Insats till pool  (läst 3760 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad jocko

Insats till pool
« skrivet: juli 01, 2008, 21:52:09:09 »
Hej ! slänger ut en fråga , jag och min sambo satt just och funderade på om man kan göra en vanlig pool till en barnpool med en insats som man sänker ner i poolen så att vattendjupet blir till en praktisk barnpool vi tänkte måste finnas annars kanske man ska tillverka en , vi tänkte oss som en ställning eller nåt , är det något någon annan har haft funderingar på att göra eller skaffa sig ? Tanken är kanske mest för småpooler typ våran gardenpool 3,9 från Folkpool som har 1,35 baddjup vore mkt praktisk och händigt om man kunde finna en lösning .

mvh// Jocke

Poolgiganten

Utloggad Vendelsöpoolarn

  • Kunnig
  • ****
  • Stad/land: Stockholm - Vendelsö
  • Antal inlägg: 96
  • Total likes: 0
  • Kön: Kvinna
    • Visa profil
SV: Insats till pool
« Svar #1 skrivet: juli 01, 2008, 22:11:48:48 »
Jag vet inte om det finns någon sådan insats men det vore en affärsidé annars  O0 
Förstår om man har småbarn att det kan vara praktiskt med en "löstagbar" del som barnet kan plaska i när man själv simmar runt i den djupare omgivningen.  :)
Pool 1 (2007): Rund 4,6 m ovanmarkspool delvis nedgrävd
Pool 2 (2008): Har påbörjat bygget av en markpool 4,2 * 8,2 * 1,5 m

Utloggad jocko

SV: Insats till pool
« Svar #2 skrivet: juli 01, 2008, 22:32:14:14 »
Man får klura lite jag tänkte mig lite som när man friterar pommes sänker ner en bur typ , kanske en studsmatta ???

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan