VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Omdöme oceanum.se?  (läst 2637 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Andreas1977

  • Gäst
Andreas1977
Omdöme oceanum.se?
« skrivet: december 30, 2020, 19:15:20:20 »
Jag är ute efter ett Nova Comfort pooltak och hittat detta till ett bra pris på oceanum.se. Undrar mest om det är någon som handlat där och kan ge lite feedback/omdöme om butik och kundmottagande?

Poolgiganten

Utloggad Oceanum

  • I branschen
  • Dignitär
  • ******
  • Antal inlägg: 362
  • Total likes: 36
  • Har en mosaikpool 10,5x3,5m
    • Visa profil
    • Oceanum - Pool & Pooltillbehör på nätet
SV: Omdöme oceanum.se?
« Svar #1 skrivet: december 31, 2020, 09:07:54:54 »
Jag är ute efter ett Nova Comfort pooltak och hittat detta till ett bra pris på oceanum.se. Undrar mest om det är någon som handlat där och kan ge lite feedback/omdöme om butik och kundmottagande?

Hej Andreas, vi är en av Gullberg & Janssons störta återförsäljare. Du får gärna ringa så kan vi dela kontakter till några referenskunder. Om du önskar kan vi även försöka ordna med möjlighet för dig att komma i direktkontakt med Gullberg & Janssson för att höra dig för om oss.

Ring gärna på 08-299735 om du har frågor.

Gott nytt år!

Martin
Mvh
Martin | Oceanum

Vi jobbar med Pahlén, Gullberg & Jansson, Chemoform, Swed Handling, Clear Pool, Lay Z Spa, Scuba II, Litokol, Walter

Gäst 188

  • Gäst
Gäst 188
SV: Omdöme oceanum.se?
« Svar #2 skrivet: januari 04, 2021, 21:42:56:56 »
Hej Andreas,
Hittar du inget billigare alternativ och leverantören som ger rätt information om laster osv.
Martin brukar alltid vara behjälplig på detta forum.

Har tyvärr inte köpt något från oceanum. Hoppas och tror att du inte får något problem med detta.

Roger


Utloggad psau

SV: Omdöme oceanum.se?
« Svar #3 skrivet: januari 06, 2021, 12:33:42:42 »
Jag har handlat lite olika prylar på Oceanum och Martin har alltid varit hjälpsam och jag har fått snabb leverans. Lite extra kred för att de inte verkar köra gerilla marknadsföring genom att "ta över" andras trådar för att marknadsföra sina egna prylar.
/Peter
Lecapool 4x8 Tidigare en Folkpool 4x8 från 68
Minimaster from i år (2019) tidigare saltvatten.
Värme från en Brillix thp120
Städar gör en Nitro NC71

Roberthh

  • Gäst
Roberthh
SV: Omdöme oceanum.se?
« Svar #4 skrivet: januari 17, 2021, 18:49:25:25 »
Jag köpte en thermopool genom oceanum förra året.
Det tog lite tid från beställning till leverans men med tanke på hur läget var i somras har jag överseende med det.
Martin gav bra support genom hela affären och bygget.
Bygger jag en thermopool igen kommer jag absolut kika med oceanum även då.
/Robert

Andreas1977

  • Gäst
Andreas1977
SV: Omdöme oceanum.se?
« Svar #5 skrivet: januari 17, 2021, 20:18:59:59 »
Fick jättebra intryck av Martin när vi pratade i telefon så nu är ett Nova Comfort tak beställt O0

Utloggad Widarsilje

SV: Omdöme oceanum.se?
« Svar #6 skrivet: januari 28, 2021, 16:33:32:32 »
Fick jättebra intryck av Martin när vi pratade i telefon så nu är ett Nova Comfort tak beställt O0

Svarade i ditt andra inlägg angående pooltime men såg nu att du redan beställt ett pooltak. Verkar inte skilja jättemycket på Nova Comfort och det Nivokit jag har köpt så du blir säkert nöjd.   O0

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan