CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: bottenisolering  (läst 2908 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad pejo

bottenisolering
« skrivet: maj 08, 2010, 20:46:23:23 »
Hej alla poolvänner
är det någon som har erfarenhet av att det blivit märken i poolbotten när man haft bottenmatta direkt på isoleringen?
Min kraft börjar ta slut och känns inte som jag orkar skotta ned 10 cm stenmjöl nu efter att ha skottat ur ca 12 kbm med murar hink ur hålet.
Isoleringen som skall läggas i botten är ecoprim 400 och jag tycker den känns hård!
Vi badar också sansat utan hopp och dyligt.
poolen är för övrigt 1,5 meter djup

Poolgiganten

Utloggad lundberg

  • Dignitär
  • ******
  • Stad/land: Stockholm/Åkersberga
  • Antal inlägg: 596
  • Total likes: 2
  • Kön: Man
  • Fjärde gången gilt!
    • Visa profil
SV: bottenisolering
« Svar #1 skrivet: maj 08, 2010, 21:09:50:50 »
Hej alla poolvänner
är det någon som har erfarenhet av att det blivit märken i poolbotten när man haft bottenmatta direkt på isoleringen?
Min kraft börjar ta slut och känns inte som jag orkar skotta ned 10 cm stenmjöl nu efter att ha skottat ur ca 12 kbm med murar hink ur hålet.
Isoleringen som skall läggas i botten är ecoprim 400 och jag tycker den känns hård!
Vi badar också sansat utan hopp och dyligt.
poolen är för övrigt 1,5 meter djup

Hej,

Jag la stenmjöl i botten sen isolering och matta direkt på isoleringen! Har ganska mycket hål. Men vår pool är bara 1,20 djup och barnen älskar att hoppa i poolen! Badar ni sansat så är det nog ingen fara! 
Swimspa 17fx från Hydropool.

Utloggad pejo

SV: bottenisolering
« Svar #2 skrivet: maj 08, 2010, 21:13:47:47 »
Vilken isolering har du?
Är det samma hårdhet som jag har?

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag