Pool Spa billigt Mer info! Pooler av hg kvalit, korta leveranstider! Kvalitet! Prisvrda pooler!
ppnar din e-postklient
Poolsidan Hssleholm

Frfattare mne: Ska bygga pool.  (lst 715 gnger)

0 medlemmar och 1 gst tittar p detta mne.

Utloggad mb74

Ska bygga pool.
« skrivet: februari 23, 2017, 21:57:42:42 »
Hall.
Tnkte bygga pool men r lite osker om jag ska vlja thermopool eller om jag ska kra p styroporpool??
Nn som har nn erfarenhet och kan tipsa om vilken man ska vlja, skiljer ju nd ganska mycket p priset tex...

Utloggad Erik N

SV: Ska bygga pool.
« Svar #1 skrivet: februari 24, 2017, 09:20:46:46 »
Det r ju i princip samma sak. Mste vara andra komponenter som skiljer om det r stor skillnad i pris. Eller olika leverantrer som vill ha mer eller mindre vinst.
/Erik
Thermopool 8x4, badmtt 3,50x7,55x1,55 - 38,3 m. Vattendjup 1,45 topp skimmer.  Vrmep. G&J GJPACW1V-20 9,2 kW
Pump Astral Victoria 3-fas 0,6 kw 11 m/h - Filter Astral Cantabric 500 med 100 kg sand - Klorautomat
2 st Pahlen LED-belysning - LQ Klassik B (www.bumerang.cz) pooltak frn Living Quality
Min byggtrd frn 2010 - 2012
It's nice to be important, but more important to be nice

macp

• Gst
« Svar #2 skrivet: februari 28, 2017, 15:17:48:48 »
Byggde en ny pool frra ret och d valde jag durapool frn Folkpool eftersom det r en hrdare belggning p insidan fr att frhindra intryckningar.  Men det tror jag ven de andra leverantrerna har.

Utloggad fredsan

« Svar #3 skrivet: februari 28, 2017, 17:59:55:55 »
Byggde en ny pool frra ret och d valde jag durapool frn Folkpool eftersom det r en hrdare belggning p insidan fr att frhindra intryckningar.  Men det tror jag ven de andra leverantrerna har.

Vill minnas att Poolkungens termovariant med hrd insida heter styropor och r som sagt en termopool

Utloggad Castrol

« Svar #4 skrivet: mars 03, 2017, 21:33:26:26 »
Hall.
Tnkte bygga pool men r lite osker om jag ska vlja thermopool eller om jag ska kra p styroporpool??
Nn som har nn erfarenhet och kan tipsa om vilken man ska vlja, skiljer ju nd ganska mycket p priset tex...

Kan du inte bertta lite mer om dina poolplaner, nskeml och inte minst budget s skall vi absolut kunna vgleda dig till ett bra val av poolkonstruktion, tillbehr och pooltckning.

//Martin
Mvh
Martin | Oceanum

Vi jobbar med Pahln, Gullberg & Jansson, Chemoform, Swed Handling, Clear Pool, Lay Z Spa, Scuba II, Litokol, Walter

Svenska kvalitetspooler som h�ller vad de lovar! 50 år av innovation och norrländsk kvalitet!

Annons fr Pooltorget
Annons frn Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service p hg niv!
Ring 070-6798263!
Full Inverter!
Pooler, spa bad!
Pooler, spa bad och mycket mer!

* Online nu!