VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Laga glasfiberpool Skåne  (läst 1828 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad JFMR

  • Kan en del
  • **
  • Stad/land: Helsingborg
  • Antal inlägg: 16
  • Total likes: 3
  • Kön: Man
    • Visa profil
Laga glasfiberpool Skåne
« skrivet: november 02, 2017, 14:36:15:15 »
Hej
Jag har problem med böldpest i en pool, någon som har tips på någon i Skåne som håller på med såna reparationer?

Poolgiganten

annhelind_utan inlogg

  • Gäst
annhelind_utan inlogg
SV: Laga glasfiberpool Skåne
« Svar #1 skrivet: maj 02, 2018, 11:05:48:48 »
Hej,
det är svårt att hitta någon. Vi beslöt oss för att reparera trappan (med böldpest) själva för 5 år sedan, men det kom tillbaka igen. Förra sommaren tog jag upp problemet igen med återförsäljaren (som har en fd poolinstallatör kopplad till sig). Att få trappan reparerad verkar omöjligt. Istället handlar det om att byta trappa, men då måste vi samtidigt byta linern eftersom det är svårt att åter fästa den gamla linern då den redan är avskuren vid trappan.
Men det är tydligt i kommunikationen att han inte är så intresserad av att göra jobbet då det i så fall måste ske på hans fritid. Dessutom skulle man vilja har fler offerter så man kan jämföra pris och inte bli lurad.
Se gärna min tråd under namnet annhelind som hamnar som nummer 13 just nu om man söker på böldpest pool. Jag fortsätter leta...för vi klarar inte att göra det själva nu..

Utloggad Liza1

SV: Laga glasfiberpool Skåne
« Svar #2 skrivet: maj 05, 2019, 11:56:13:13 »
Hej Annehelind
Har ni hittat någon som kan hjälpa er? I såfallvem? Jag bor i Skåne

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan