VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Sökes: Billig rund pool  (läst 51686 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Fia

SV: Sökes: Billig rund pool
« Svar #50 skrivet: mars 23, 2009, 23:05:15:15 »
Hej Böjjarn. :)
Hur gick det för dig? Blev det några bad?
Det finns en pool för alla trädgårdar och plånböcker, det gäller bara att hitta rätt.

Poolgiganten

Utloggad Northcreak

SV: Sökes: Billig rund pool
« Svar #51 skrivet: maj 16, 2009, 16:40:41:41 »
Hej
Jag har en Intex Ultra 549*274 som jag köpte förra året. Jag monterade upp den i juli och vi använde den i ca 1 månad.  Vi blev väldigt förtjusta i att ha en pool.
Nu har jag köpt och är nästan klar med monteringen av en Atlantica från Poolmans.

Jag säljer min Intex för 4 000 kr. Ny på Bauhaus kostar den 9495 kr

Hör av dig om du är intresseradd.
Finns för avhämtning i Västerås.
j.norrback@telia.com

Utloggad Luxman

SV: Sökes: Billig rund pool
« Svar #52 skrivet: april 30, 2010, 11:34:19:19 »
Vi har en pool på 4,60*1,07 från primastar. Vi har 2 barn i tonåren och 2 små barn 2år och 7år vi har alldrig varit missnöjda med bad djupet, för vi har kommit på att man badar bäst om man ligger ner. Så ni som förespråkar pooler på ca 1,40m vad vinner man på det? (har ni hopptorn)  <antman>

Utloggad Daphne

SV: Sökes: Billig rund pool
« Svar #53 skrivet: maj 01, 2010, 10:25:06:06 »
Hej,

Jag är en förespråkare för en "djup pool" dvs med baddjup 1,4. Visst badar man bäst liggande, men leker det gör man helst stående. Vi använder vår pool både till bad och lek. Otroligt roliga kvällar med volleybollmatcher och då är 1,4 perfekt, det tar emot allt för yviga tigerssprång och det är härligt att omslutas av det 30 gradiga vattnet även när kvällskylan slår till. Det går att dyka från kanten (ja, vi är försiktiga) och det går att stå på händer i vattnet.

Men var och en har sitt favoritdjup och det är väl bra eftersom det finns pooler i olika djup att välja mellan!

Daphne
Poolstores Flexipool 4x8 m Roman-end trappa, Carraraliner, Zodiac Tri Mid Saltklorinator, Fairland VP samt ett Klasik No Line Tak!

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan