VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Nu ska jag kosta på mig lite!!  (läst 2532 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Froskog

Nu ska jag kosta på mig lite!!
« skrivet: juli 16, 2017, 19:01:12:12 »
Sambon drog med en annan karl strax innan jul efter 12år och två barn på 6 & 2år och det är väl först nu som jag orkar ta mig an saker och ting,,,

En badtunna tycker jag nog är ett lagom plåster!  :)

Jag vill ha en tunna i plast eller på det stora taget en "Regal" från Skärgårdstunnan. Dock tycker jag nog att denna tunna är lite överprisad då den sticker bort emot 50 pannor med litetillbehör,,,men det kanske är den prisbilden på dessa.

Har någon nått bra tips om liknande tunnor? Kravet är integrerad kamin men inte bakom nåt anskrämligt staket invändigt.

Har en fundering om att sänka den i marken något på en dränerad bädd och på så sätt få lågt isteg och gömt avlopp via dagvatten, el i samma schakt etc.

Kan lägga in bild på tänkt placering lite senare om nån är intresserad.

/C

Poolgiganten

Utloggad Rickard

  • Rickard Marklund
  • Administrator
  • Dignitär
  • ******
  • Stad/land: Piteå
  • Antal inlägg: 5541
  • Total likes: 480
  • Kön: Man
  • Grundare och ägare av forumet
    • Visa profil
    • Besök gärna vår webshop för energibesparing.
SV: Nu ska jag kosta på mig lite!!
« Svar #1 skrivet: juli 17, 2017, 10:10:02:02 »
Hur har du tänkt använda den?
Att ha en badtunna fylld med vatten, och varm året om blir ju som ett spabad, men krångligare att värma och klorera så att vattnet är fräscht.
Skall du bara använda den enstaka gånger och under vissa årstider så blir det annorlunda, men jag vet rätt många som börjar med en tunna och sedan köper pool eller SPA för att de inte gillar krånglet med badtunnorna.
Kanske skulle du unna dig lite mer när du ändå luftar lädret?  ;)

Tråkigt med Sambon.  :-\
Driver webshopen www.energibutiken.se

Egen företagare: www.poolforum.se, www.varmepumpsforum.com, www.atvforum.se och www.energioffert.se
Pool från Svenska poolfabriken, 4 X 8 meter, Poolrening med CYA-fria Saniklar – Tempo Sticks.
Värmer med en Nibe 1255-12 kW jordvärmepump + 14.4 m2 Texsun solfångare till ca 32°C.
ORT: Piteå
Vår byggtråd: https://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=7.0

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan