Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Vattenproblem!?  (läst 1174 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Telekiter

Vattenproblem!?
« skrivet: oktober 21, 2016, 08:43:01:01 »
Tjena, jag har ett litet återkommande problem med vattnet. Redan efter ganska kort tid efter vattenbyte (några veckor)så bildas nått på ytan som ser ut som microbubblor. Det ser nästan ut som en hinna med gräs-"pollen" rent visuellt. När jag kör massagen så bildas det en del skum som går ner så fort jag stänger av massagen men dessa små pollenliknande microbubblor finns ständigt där. Någon som känner igen detta? Är det bara så att jag fått ner nån hudkräm eller nått schampo/tvål i badet så vattenbyte är enda lösningen? Vattnet ser rätt bra ut i övrigt förutom att detta ligger på ytan.

Jag kör med Bromtabletter, samt aktivt syre efter varje bad. Var 3:e eller 4:e vecka doserar jag även med 5-10 gr minichlor för att rensa ur ordentligt. Jag håller i övrigt rätt bra koll på den kemiska balansen i vattnet.

/Urban.

Poolgiganten

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag