CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Dolphin M400 eller Zodiac CyclonX PRO  (läst 2044 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad linden84

Dolphin M400 eller Zodiac CyclonX PRO
« skrivet: september 13, 2017, 17:43:24:24 »
Har beslutsångest och vet inte vilken robot jag ska välja! Båda kostar 12k. Var inne på Vortex 4 först men har en 3x6m pool med liner och har läst att dom kan göra hål på linern om den står och slirar på sten och grus.

Så nu väljer jag på Dolphin M400 och Zodiak Cyclonx PRO.
Några som har erfarenheter av dessa eller tips på någon annan av samma typ/pris?

Fördelen med zodiaken är att min lokala handlare säljer den och kan även serva dom i butiken. Dolphin kommer från internethandeln.

Poolgiganten

Utloggad Oceanum

  • I branschen
  • Dignitär
  • ******
  • Antal inlägg: 362
  • Total likes: 36
  • Har en mosaikpool 10,5x3,5m
    • Visa profil
    • Oceanum - Pool & Pooltillbehör på nätet
SV: Dolphin M400 eller Zodiac CyclonX PRO
« Svar #1 skrivet: september 21, 2017, 21:45:39:39 »
I Sverige finns en generalagent på Dolphin som heter Processing AB. De lagar även robotar som gått sönder. Vi har precis plockat in Dolphin i vårt sortiment och har inte hunnit lägga upp dem på hemsidan eller få utbildning ännu, men en skillnad som jag sett är att M400 från Dolphin kan du styra med din Smartphone, vilket inte Zodiac:en stöder.

Jag tror att du kommer bli nöjd oavsett, och skulle välja den som du får bäst pris på (Är det en svensk internethandlare som du kikar på för köp av Dolphin eller köper du utomlands?)

//Martin
Mvh
Martin | Oceanum

Vi jobbar med Pahlén, Gullberg & Jansson, Chemoform, Swed Handling, Clear Pool, Lay Z Spa, Scuba II, Litokol, Walter

Utloggad linden84

SV: Dolphin M400 eller Zodiac CyclonX PRO
« Svar #2 skrivet: september 22, 2017, 19:58:35:35 »
Hej tack för svar! Jag köpte till slut en dolphin m400 på poolklubbens kampanj dom hade när dom öppnade sin lagershop och är mycket nöjd! Fick ett mycket bra pris och snabb service! Sa till sambon att det egentligen inte behövdes dammsugas men efter 2timmar var det både det ena och det andra i filtret! Sen att man kunde styra den själv med en enkel app va ju dessutom också en bonus!!

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag