VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Poolteam  (läst 1929 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad MrJ

Poolteam
« skrivet: april 07, 2017, 18:47:52:52 »
Har kikat på pooltak från poolteam. Har läst lite negativt om dom. Någon som har köpt därifrån som kan ge sin åsikt?


Poolgiganten

Utloggad Dimitris76

SV: Poolteam
« Svar #1 skrivet: april 08, 2017, 11:10:44:44 »
Jag har köpt pooltak från Poolteam i november 2015.
Pooltaket levererades några veckor efter beställning och monterades ihop av mig utan problem. Jag kontaktade kundtjänst några månader efteråt och de skickade en reservdel med post pronto!
 O0
4.5x8x1.5m epoxyfärgad betongpool, Pooltak från Poolteam, Pahlen Maxi-Flo 75kW värmeväxlare, Thermia bergvärme, Hayward sandfilter och 3-fas Max-flo pump , Pentair Rainbow 320C in-line klorinator, Zodiax Vortex 4 poolrobot.

Utloggad MrJ

SV: Poolteam
« Svar #2 skrivet: april 08, 2017, 14:34:31:31 »
 O0 vilket pooltak har du och var det komplicerat och sätta dit det själv?

Utloggad Dimitris76

SV: Poolteam
« Svar #3 skrivet: april 08, 2017, 23:40:05:05 »
Smart B kallas det om jag minns väl. Två pers jobbade i en kal decemberdag.

4.5x8x1.5m epoxyfärgad betongpool, Pooltak från Poolteam, Pahlen Maxi-Flo 75kW värmeväxlare, Thermia bergvärme, Hayward sandfilter och 3-fas Max-flo pump , Pentair Rainbow 320C in-line klorinator, Zodiax Vortex 4 poolrobot.

Utloggad Pandy

SV: Poolteam
« Svar #4 skrivet: maj 15, 2017, 17:14:23:23 »
Vi har köpt ett pooltak av pool team, kanon bra priser hade de då och vi var jättenöjda och fick det levererat när vi ville, tyvärr står det fortfarande omonterat på altanen för vi känner att det verkar väldigt svårt att sätta ihop det.

Säljaren sa att om man kan montera ihop en ikea möbel så klarar man detta men bruksanvisningen verkar krånglig så vi kontakta poolteam o de sa då att de tar 18000kr för att komma o sätta ihop det så nu får vi nog ta oss i kragen o göra det själv, mitt tips är att köper du pool så boka montering samtidigt, det hade vi gjort om vi inte trott det var som att sätta ihop en ikea möbel, men vi får kanske ge det en chans o se om det är lätt att sätta ihop ;)

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag