VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Vad kostar en poolbyggare????????  (läst 2950 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Poolbyggare för dig.

Vad kostar en poolbyggare????????
« skrivet: augusti 23, 2006, 00:15:09:09 »
Hejsan  Jag är i faggorna att köpa en pool, har funderat på J&F fritids 7,6*4,5 alt: Cranpools variant. Jag undrar om någon vet vad det kostar att få hjälp med monteringen av någon erfaren inom poolbyggande?? Allt markarbete är gjort med 15 cm stenmjöl i botten, paddat och avvägt samt dränerat.

Tacksam för svar... Poolbyggaren <help>

Poolgiganten

Utloggad Mats P

SV: Vad kostar en poolbyggare????????
« Svar #1 skrivet: augusti 23, 2006, 08:39:39:39 »
Hej poolbyggaren kolla med J&F Fritid dom efterlyser poolbyggare som kan hjälpa dom som vill, dom förmedlar kontakten sedan får den som vill ha hjälp komma överens med poolbyggaren om arvodet. Själv byggde jag förra året och min granne byggde i år med min hjälp och han hade mycket hjälp av mig då jag hade tips och trix efter att ha byggt en pool innan, lycka till med poolbygget.
 ;D O0

//Mats
Pool från J&F Fritid 6,10X3,6X1,32 använder Baquasil nyinköpt Brilix THP 100 till säsongen 2011. Bor i Kalmar

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan