Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Pentland P18  (läst 4663 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad MikeSpike

  • Nybörjare
  • *
  • Antal inlägg: 5
  • Total likes: 0
  • Gärna en ny bil men först ett rejält spabad!
    • Visa profil
Pentland P18
« skrivet: maj 12, 2013, 23:34:12:12 »
Hallå där!

Går i spabadstankar här och har fastnat lite för Pentland P18. Har läst lite här på forumet om det, men det står inte så mycket. Någon som har någon längre erfarenhet av Pentland?
Nordic hot tubs - Encore SE

Poolgiganten

Utloggad carand

SV: Pentland P18
« Svar #1 skrivet: juni 11, 2013, 11:52:47:47 »
Hej
Jag har ett p20 som jag haft mycket problem med, fabrikationsfel två gånger och det tog nio månader första gången att få spaet utbytt och sju månader andra gången, kolla garantierna noga  med säljaren vem som verkligen svarar för garantiåtagande säljaren eller tillverkaren

Utloggad MikeSpike

  • Nybörjare
  • *
  • Antal inlägg: 5
  • Total likes: 0
  • Gärna en ny bil men först ett rejält spabad!
    • Visa profil
SV: Pentland P18
« Svar #2 skrivet: juni 11, 2013, 23:42:02:02 »
Hej
Jag har ett p20 som jag haft mycket problem med, fabrikationsfel två gånger och det tog nio månader första gången att få spaet utbytt och sju månader andra gången, kolla garantierna noga  med säljaren vem som verkligen svarar för garantiåtagande säljaren eller tillverkaren

Tack för infon!
Har efter en lång tids funderande nu valt Encore SE från Nordic hot tubs via Folkpool.
Känns bra med en lokal leverantör som man kan åka till om det blir problem i framtiden.
Nordic hot tubs - Encore SE

Utloggad nicolas H

SV: Pentland P18
« Svar #3 skrivet: juni 18, 2013, 17:21:15:15 »
Har precis beställt ett p20... Till min skräck läste jag carands inlägg.
Vilka problem har du drabbats av? Vad bör jag vara aktsam på ang garantin?

Utloggad carand

SV: Pentland P18
« Svar #4 skrivet: juni 19, 2013, 09:29:57:57 »
Hej
Jag har drabbats av ett fel som gör att det bildas bubblor i badkaret under plastskalet och dessa ökade i antal och utspridning åf sa att det var ett  produktionsfel vilket gjorde att dom stod för utbytet tyvärr så tog det nio månader 1:a gången och 7 mån andra gången,mitt ärende ligger just nu hos ARN för att bli avgjort(drabbades av ett läckage någonstans vid sista utbytet)

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag