CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: var får man tag i PVC kulventiler på en söndag i GBG?  (läst 2562 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad thomaslakers

Hej!
Jag har en trasig kulventil i min by pass och behöver få tag i detta plus ett antal andra rör kopplingar för att bygga om den.
Är det någon som vet om någon firma som har öppet idag söndag runt Orust,GBG,Uddevalla eller Trollhättan?
Kopplingarna är 50mm.

Mycket tacksam för svar.

Mvh Thomas
« Senast ändrad: maj 08, 2011, 06:21:45:45 av thomaslakers »
Poolstore 4x10x1,5 med trappa Roman end classic 3,0x110, byggnadsår 2007 ej helt klar och blir det nog aldrig,Värmer med gullberg&jansson 13,8kw + VP CTC Eco heat 8,5 + vvx  Pahlens 75kw, rening sandfilter 600, pump victoria 3 fas 0,76kw, 1hk

Poolgiganten

Utloggad Steffe

SV: var får man tag i PVC kulventiler på en söndag i GBG?
« Svar #1 skrivet: maj 08, 2011, 08:20:36:36 »
Fick hem reklamblad från både Folkpool och Pool kungen att de skulle ha öppet hus denna helg 7-8/5. Antar att det gäller alla butiker landet runt.

Utloggad thomaslakers

SV: var får man tag i PVC kulventiler på en söndag i GBG?
« Svar #2 skrivet: maj 08, 2011, 08:38:18:18 »
Hej Steffe!

Jag har sökt på deras hemsida runt i mitt område men det verkar som om dom har stängt här, men jag skall prova att ringa, så tack för hjälpen.

Mvh thomas
Poolstore 4x10x1,5 med trappa Roman end classic 3,0x110, byggnadsår 2007 ej helt klar och blir det nog aldrig,Värmer med gullberg&jansson 13,8kw + VP CTC Eco heat 8,5 + vvx  Pahlens 75kw, rening sandfilter 600, pump victoria 3 fas 0,76kw, 1hk

Utloggad zek

SV: var får man tag i PVC kulventiler på en söndag i GBG?
« Svar #3 skrivet: maj 08, 2011, 15:40:25:25 »
Vad behöver du ? jag har en del prylar liggandes och du skulle kunna får köpa av mig om det är akut. Jag finns 3 mil från gbg.
3,5 x 8 x 1,5m med gjuten platta. väggarna är gjutna i skalblock klädda med liner. Bergvärme 28 garder maj-sept

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag