CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Spa-överdrag  (läst 5573 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad pmk

Spa-överdrag
« skrivet: september 21, 2010, 10:27:02:02 »
Någon som har erfarenhet eller någon åsikt om spa överdrag ( jag har idag ett riktigt isolerat lock på mitt spa.
men har sätt en annons på ett överdag man kan dra över hela spa'et samlocket ( liknade dom man ha till utemöbbler.

För att slippa skäp på locket, eller finns det någon risk med att det för tätt...?

Tacksam för lite synpunkter eller tipps...


Poolgiganten

Utloggad Ziggy

  • Expert
  • *****
  • Stad/land: Lund
  • Antal inlägg: 177
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • Artesian Dove Canyon - I love it!
    • Visa profil
SV: Spa-överdrag
« Svar #1 skrivet: september 21, 2010, 11:08:40:40 »
Har jag aldrig sett. Förstår inte heller riktigt nyttan med det. Min uppfattning är att slitage på locket uppstår när du tar av och på det, samt från avdunstande vatten och kemikalier (klor mm.) från själva badvattnet. Att några löv eller annat skulle skada locket har jag svårt att se. Möjligen att en del nederbörd hindras från att komma på locket kan vara en fördel, men fukten lär finnas där ändå från båda håll... Men om någon har vettiga argument för ett extra överdragsskydd, så....

Ziggy

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag