CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Jazzi - Har det förbättrats eller är det fortfarande inte bra nog?  (läst 1864 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bobby-

  • Gäst
Bobby-
Jazzi - Har det förbättrats eller är det fortfarande inte bra nog?
« skrivet: juni 13, 2017, 13:40:15:15 »
Hej!

Jag håller på och kollar runt lite och kommit fram till att  det är orimligt dyrt med spabad från Sverige. Man kan diskutera kvalité och hur anpassat det är för det svenska klimatet men 137k för ett viskan lindö (kampanj nu så 122.5k just nu) känns lite väl magstarkt.

Jag kollade runt lite och hittade Jazzi. Jag mailade och kollade lite med dom och det finns ju möjligheter att köpa till extra isolering såsom tjockare lock, 15mm bottenisolering,  4.5cm kabinett,  25mm isolering i ramen.

Jag har surfat runt lite på forumet och hittat lite info men det är några år sedan trådarna skapades så jag tänkte mest kolla om någon vet om kvalitén har höjts eller om det fortfarande är skit. Dom lämnar ju långa garantier precis som svenska tillverkare så då känns det iaf lite tryggare.

Mvh
Robert

Poolgiganten

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag