CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Luxlama  (läst 1656 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad LEGO

Luxlama
« skrivet: juni 13, 2017, 08:23:54:54 »
Hej!

Installerade luxlama LX12HP Poolvärmepump 3-fas i går men den visar farenheit istället för Celsius! Någon som vet något?

Poolgiganten

Poolvärme

  • Gäst
Poolvärme
SV: Luxlama
« Svar #1 skrivet: juni 13, 2017, 12:01:56:56 »
Det måste väl din återförsäljare kunna upplysa om du slår en signal

Utloggad TommyC

SV: Luxlama
« Svar #2 skrivet: juni 13, 2017, 18:41:10:10 »
Har Luxlama fortfarande en obegriplig manual?

Mitt råd är som vanligt att tanka hem manualen till alla dyrare icke triviala prylar och läs FÖRE inköp.
Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika nivåer. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW värmepump ställd på 31 grader. Lågt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfällbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Poolvärme

  • Gäst
Poolvärme
SV: Luxlama
« Svar #3 skrivet: juni 13, 2017, 20:40:06:06 »
Vill minnas att jag råkat ut för fel "språk" på någon maskin och att man då håller in on/off i ca 5 sekunder för att ändra till i ditt fall celcius.
Är dock inte helt säker!!!

Gissar på att det finns Fahrenheit och celcius även på gullbergs modeller men kollade i Q modellens manual och den beskriver inte detta heller.
Antingen har den inte den skalan eller så måste det vara en dålig manual ;)
Eller så behöver jag glasögon  8)

Utloggad alex3353

SV: Luxlama
« Svar #4 skrivet: juli 09, 2017, 14:31:58:58 »
Hej,

Har precis inhandlat en luxlama LX09. Har en 25m3 pool. Var den krånglig att få igång? Hur snabbt fick du upp tempen i poolen?

Tack på förhand

Alex

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag