CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Vilken spabadstillverkare?  (läst 2254 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jenny_ares

  • Gäst
Jenny_ares
Vilken spabadstillverkare?
« skrivet: oktober 13, 2017, 22:24:31:31 »
Har varit och besökt hem och villa mässan idag för att kolla på spabad. Har en budget på runt 50000 så tyvärr går de dyrare baden bort. Har kollat på Neptuns Dalarö och Svenska badrumsinredningars bad Earl som ligger inom vår budget. Har tidigare även kollat på Swebad. Någon som kan säga nåt/ge tips och råd angående dessa bad och tillverkare?

Poolgiganten

Utloggad johanmarsta

SV: Vilken spabadstillverkare?
« Svar #1 skrivet: oktober 13, 2017, 22:33:45:45 »
Vart sa dom att deras bad tillverkas ?

Utloggad TheSwede

SV: Vilken spabadstillverkare?
« Svar #2 skrivet: oktober 15, 2017, 00:57:21:21 »
Försök att svara på frågan. Hon frågade inte var dom var tillverkade.  Jag har ett sbi å är jäkligt nöjd bra service å garanti (3år) en bra produkt för det priset

Utloggad johanmarsta

SV: Vilken spabadstillverkare?
« Svar #3 skrivet: oktober 15, 2017, 17:00:13:13 »
På denna mässa var båda dom leverantörerna på plats och dom ljög som vanligt och sa att baden är tillverkade i både Sverige och USA av kvalitets komponenter från bla USA.
Jag tog bilder på tex sbi baden och det är LX kina pumpar mm i dom.

Så. Har TS en budget på 50k så skulle jag rekomendera henne att köpa ett beg premium bad eller ta mellanskillnaden på räntefritt.

Jag var senast i onsdags och bytte en 2 år gammal lx pump som skurit ihop.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag