CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Miamipools stensarg  (läst 1683 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Dimitris76

Miamipools stensarg
« skrivet: april 14, 2016, 12:09:28:28 »
Jag funderar på Miamipools stensargar. Priset känns bra och installationen verkar enkel.
http://miamipool.se/pooltillbehor-e-butik/pooldelar/poolsarg

Vad är skillnaden mellan slät och standard stensarg då? Jag har en vanlig rektangulär 8x4m stor pool. Behöver jag 4st. inre eller ytterhorn? Det står att hornstenar är 150x150mm stora. Vad betyder det 150mm från längs inre eller yttrekant?

/Dimi

4.5x8x1.5m epoxyfärgad betongpool, Pooltak från Poolteam, Pahlen Maxi-Flo 75kW värmeväxlare, Thermia bergvärme, Hayward sandfilter och 3-fas Max-flo pump , Pentair Rainbow 320C in-line klorinator, Zodiax Vortex 4 poolrobot.

Poolgiganten

Utloggad Dimitris76

SV: Miamipools stensarg
« Svar #1 skrivet: april 14, 2016, 12:33:09:09 »
Så jag behöver 4st. Yttrehorn som innehåller 150mm kant från varje sida. Jag mäste alltså köpa raka stensarg för lite mindre än 7,7m för varje långsida och 3,7m för varje kort sida. Stämmer det?
4.5x8x1.5m epoxyfärgad betongpool, Pooltak från Poolteam, Pahlen Maxi-Flo 75kW värmeväxlare, Thermia bergvärme, Hayward sandfilter och 3-fas Max-flo pump , Pentair Rainbow 320C in-line klorinator, Zodiax Vortex 4 poolrobot.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag