VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Köpa nytt poolöverdrag runt Göteborg?  (läst 1321 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad thomaslakers

Köpa nytt poolöverdrag runt Göteborg?
« skrivet: januari 26, 2015, 11:30:21:21 »
Hej!
Jag har frågat detta en gång tidigare och har kontaktat Göteborgs kapelservice flertal gånger dom sista 2 åren men har tröttnat lite då jag inte får riktiga svar av dom utan att dom skall höra av sig men det händer inte tyvärr!
Vet någon om andra bra firmor som kan tillverka ett nytt poolöverdrag till mig 10 meter långt 4 meter brett och skall även ha en flärp till en Roman trappa från Poolestore.
Har även en fråga ang vad ni använder för smörjmedel på cederlisten till kappelet brukar smörja med ett silicon spray i aluminium spåret, men hur gör ni andra?
Tacksam för svar Mvh Thomas
Poolstore 4x10x1,5 med trappa Roman end classic 3,0x110, byggnadsår 2007 ej helt klar och blir det nog aldrig,Värmer med gullberg&jansson 13,8kw + VP CTC Eco heat 8,5 + vvx  Pahlens 75kw, rening sandfilter 600, pump victoria 3 fas 0,76kw, 1hk

Poolgiganten

Utloggad Ingvar

SV: Köpa nytt poolöverdrag runt Göteborg?
« Svar #1 skrivet: januari 26, 2015, 20:26:10:10 »
Jag använder också siliconspray.
Folkpool Classic 10x4,5m med djupdel byggd 2007. Ca 80m3 vatten. Värmepump HeatForce 222, pooltrappa roman-end, jetstream 2,2kw, saltgenerator Balneo 20, automatiskt poolöverdrag pool-lock.
SPA-bad Warrior XL från Nordic Hot Tubs

Utloggad thomaslakers

SV: Köpa nytt poolöverdrag runt Göteborg?
« Svar #2 skrivet: januari 26, 2015, 22:28:45:45 »
Tack för svar Ingvar!
Mvh Thomas
Poolstore 4x10x1,5 med trappa Roman end classic 3,0x110, byggnadsår 2007 ej helt klar och blir det nog aldrig,Värmer med gullberg&jansson 13,8kw + VP CTC Eco heat 8,5 + vvx  Pahlens 75kw, rening sandfilter 600, pump victoria 3 fas 0,76kw, 1hk

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan