CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Svenska Badrumsinredningar  (läst 81611 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad spareparator

SV: Svenska Badrumsinredningar
« Svar #90 skrivet: maj 19, 2016, 09:32:00:00 »
uttryckte mig nog fel. Men jag ha varit i deras "fabrik"
De bygger inga egna bad utan de kommer färdiga från Kina. De har däremot tomma skal på lager likväl som pumpar för utbyte. Vad jag försökte säga att de har problem, likt de flesta andra, men står och ljuger om att de inte har några problem. Som jag skrev så är de inte unika om att ha problem och mitt bästa råd, likt andra mycket klokt påpekat, är att köp bad av aktörer som har en fungerande och bra service. Tänk även på att kinesiska leverantörer både ofta och gärna byter komponenter utan förvarning och framför allt gärna hittar på egna lösningar som sedan kan bli mycket dyra att reparera då "standard eller amerikanska" komponenter inte finns att tillgå som ersättningskomponent. Pumpar och elsystem skulle jag säga är det minsta problemet då dessa finns och kommer att finnas. Problemen är jets (håldimensioner), rörkopplingar etc.
Pratade även med en anställd som även berättade att dom inte byggde dom själva. Personen nämnde att, " men vi skall börja"
« Senast ändrad: maj 19, 2016, 09:46:11:11 av spareparator »

Poolgiganten

Morgan Zeybrandt

  • Gäst
Morgan Zeybrandt
SV: Svenska Badrumsinredningar
« Svar #91 skrivet: maj 21, 2016, 09:12:16:16 »
Blir det några bilder?

Är själv sugen på ett kar från Svenska Badrumsinredningar. Har fått pris på 69.000:- på deras Vancouver, är det ett bra pris?

Känns som att man får mycket för pengarna. Har varit och provsuttit ett och tycker att det känns kanonbra. För oss är det ett absolut måste med två ordentliga liggplatser och absolut minst 3 sittplatser, gärna 4 som på detta spa.

Har tittat på så väl Viskan som en del amerikanska bad, då jag egentligen helst hade köpt ett som inte är kinatillverkat. Dock verkar det vara svårt att hitta ett vettigt med två liggplatser, de jag har hittat går loss på dubbla pengarna jämfört med Vancouver.

Vad tror ni? Är detta bad ok, eller rent av bra för att vara kinatillverkat?

Kan tillägga att jag är elektriker, samt duktig på att skruva, så jag ser det inte som något problem att byta pumpar och dylikt själv om det skulle behövas.
Jag har haft mitt Vancouver i 8 månader och är helnöjd!
Köpte efter rekommendation av en vän som haft sitt i 4 år!
Grymt med Wi-fi 😃

Utloggad TheSwede

SV: Svenska Badrumsinredningar
« Svar #92 skrivet: juni 03, 2016, 14:26:41:41 »
Ni som har balboa med wifi hur funkar det att köra badet med Balboa appen.

Utloggad Engans

SV: Svenska Badrumsinredningar
« Svar #93 skrivet: juni 03, 2016, 20:28:41:41 »
funkar bra. den är känslig med mottagningen om wifi är lite dålig. men har du riktigt bra wifi styrka funkar den riktigt bra.

Utloggad TheSwede

SV: Svenska Badrumsinredningar
« Svar #94 skrivet: juni 04, 2016, 12:15:32:32 »
Funkade super. Har en vattentät telefon så nu kan man vara latare än vanligt. O0.

Utloggad TheSwede

SV: Svenska Badrumsinredningar
« Svar #95 skrivet: juni 23, 2016, 19:42:57:57 »
Pratade med han jag köpte spat av.Han har sålt 55 st på 4 veckor inte dåligt. Tänk då att dom köper in dom för 10 000 kr som vissa säger. :D

Utloggad TheSwede

SV: Svenska Badrumsinredningar
« Svar #96 skrivet: juni 26, 2016, 11:25:09:09 »
Pratade med en säljare av sbi att dom ska byta från balboa till gecko system. Vad är skillnaden ni som kan.

Smaug

  • Gäst
Smaug
SV: Svenska Badrumsinredningar
« Svar #97 skrivet: juni 26, 2016, 18:14:11:11 »
Pratade med en säljare av sbi att dom ska byta från balboa till gecko system. Vad är skillnaden ni som kan.

Ska man göra det rätt över produktlinjen menar du? Vet att deras saltvattenspa har Gecko-styr redan nu, någon ny modell med touchpanel. Om det är bättre eller sämre får någon annan svara på, men min personliga gissning är att det är ungefär likvärdigt. Gecko är kanadensiskt och har funnits länge på marknaden.

Utloggad TheSwede

SV: Svenska Badrumsinredningar
« Svar #98 skrivet: juli 05, 2016, 15:40:52:52 »
Deras spa Monza och Maranello verkar som om dom är tillverkade av Monalisa och dom andra av Bellagioluxury.

Utloggad TheSwede

SV: Svenska Badrumsinredningar
« Svar #99 skrivet: juli 29, 2016, 22:44:05:05 »
Panelen sprack på badet idag.knappen som sköter luften har det blivit en spricka i. Tror jag har använt den cirka 15 gånger.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag