VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Söker referenser och omdömen om Poolbyggarna i Kungsängen  (läst 4549 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad kafa

Söker referenser och omdömen om Poolbyggarna i Kungsängen
« skrivet: juli 01, 2015, 23:45:36:36 »
Har sökt i forumet men får oroväckande få träffar på Poolbyggarna i Kungsängen trots att de verkar ha en gedigen historia. Söker därför efter någon som har gjort affärer med dem och som kan berätta om hur det har gått.

http://www.poolbyggarna.se/index.php/om-oss/foretaget

/kafa

Poolgiganten

Utloggad rickard_

SV: Söker referenser och omdömen om Poolbyggarna i Kungsängen
« Svar #1 skrivet: juli 28, 2015, 12:22:25:25 »
Hej,

Jag söker själv efter svar på samma fråga, så finns det någon som har en hint om hur dom och deras produkter är, så mottages dom tacksamt.

Utloggad Poolteam.se

  • Kunnig
  • ****
  • Stad/land: Malmö - Sverige
  • Antal inlägg: 92
  • Total likes: 1
  • Kön: Man
  • Poolteam.se
    • Visa profil
    • Poolteam.se
SV: Söker referenser och omdömen om Poolbyggarna i Kungsängen
« Svar #2 skrivet: juli 29, 2015, 10:53:33:33 »
De är trevliga och pålitliga killar, men eftersom de är våra "konkurrenter" så är vi bättre  :angel:
Med vänlig hälsning

Mark Toth

Generalagent för Idealcover, Brilix, Luxlama, Leisure Pools, Fonteyn Spas

Utloggad TommyC

SV: Söker referenser och omdömen om Poolbyggarna i Kungsängen
« Svar #3 skrivet: juli 29, 2015, 11:16:07:07 »
Det brukar ju vara så att hälsan tiger still. Jag kan inte minnas att jag läst något om Poolbyggarna i Kungsängen. Det tyder på att de inte har en enda missnöjd kund. Är det ens möjligt? De kunder som fått problem brukar ju hitta hit.
Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika nivåer. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW värmepump ställd på 31 grader. Lågt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfällbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Utloggad kafa

SV: Söker referenser och omdömen om Poolbyggarna i Kungsängen
« Svar #4 skrivet: augusti 02, 2015, 22:20:18:18 »
Instämmer i att de är trevliga. Kunniga verkar de också vara. Om jag förstått deras historia rätt så kommer de från Folkpool från början. Någon som vet?

Utloggad rickard_

SV: Söker referenser och omdömen om Poolbyggarna i Kungsängen
« Svar #5 skrivet: mars 27, 2016, 11:19:05:05 »
Tack för svaren.

Efter att det i höstas blev en pool från just Poolbyggarna, så kan nu bara bekräfta deras toppen service!
Det man kanske kan önska som självbyggare är lite bättre skriftliga instruktioner, men å andra sidan är dom inte längre bort än ett telefonsamtal eller mail.

Återkommer när poolen är slutförd med mer info och taket från PoolTeam är på.





Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan