VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Thermopool olimmad!  (läst 1031 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Gamedevil82

Thermopool olimmad!
« skrivet: april 23, 2015, 12:22:54:54 »
Har nu ändrat mig från att först tänkt blanda betongen själv till att det blir betongbil till väggarna. Problemet är nu att väggarna inte är limmade och det är mindre roligt att montera ner den igen för att limma. Någon som har erfarenhet av att gjuta väggarna utan lim och kanske har tips på hur man minimerar riskerna för ras?  Eller är enda alternativet att plocka ner poolen igen och göra om och rätt?

Poolgiganten

Utloggad fredsan

SV: Thermopool olimmad!
« Svar #1 skrivet: april 23, 2015, 22:55:58:58 »
Jag har inget vetenskapligt svar men jag hade inte vågat chansa genom att skippa limmet. Förvisso en del extra jobb nu i din situation men inget jämfört med jobbet du får om något går åt skogen under gjutningen. Limma även fast det understa lagret i plattan samt se till att ha lister på in- och utsidan av första raden samt ordentligt med stöd på alla sidor samt alla hörn när du limmat alla lager.
Lycka till!

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan