CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Fråga till Johan Märsta och Rickard!  (läst 13015 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad TommyC

SV: Fråga till Johan Märsta och Rickard!
« Svar #30 skrivet: augusti 27, 2016, 08:16:53:53 »
Jo, det kan nog vara en riktig analys i många fall. De flesta växer upp till slut och då förstår man när man har gjort ett misstag och lär sig därav.  ;D
Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika nivåer. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW värmepump ställd på 31 grader. Lågt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfällbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Poolgiganten

Utloggad TheSwede

SV: Fråga till Johan Märsta och Rickard!
« Svar #31 skrivet: augusti 27, 2016, 08:40:09:09 »
En fråga om man inte har råd att köpa ett premium bad. Vad finns det för bra alternativ. Ett forum har man för att dela kunskaper inte kasta skit eller nedvärdera andra.

Utloggad TommyC

SV: Fråga till Johan Märsta och Rickard!
« Svar #32 skrivet: augusti 27, 2016, 08:52:46:46 »
Sorry, glömde det. Jag väntar tills jag har råd att köpa riktiga prylar. Många lånar, det är ingen bra idé enligt mig.
Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika nivåer. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW värmepump ställd på 31 grader. Lågt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfällbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Utloggad Engans

SV: Fråga till Johan Märsta och Rickard!
« Svar #33 skrivet: augusti 28, 2016, 10:40:43:43 »
Jag läser ofta om problem med billiga bad och brist på support från återförsäljare. Jag har inget bad som jag måste försvara så jag suger åt mig allt jag läser utan filter. Mitt intryck är att för bad gäller som för allt annat att man får vad man betalar för. Det behöver ju inte vara fel att köpa billigt om man är medveten om vad man köper men jag begriper inte varför man försöker påskina att billigt är lika bra som premium.  <dontkn>

http://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=12687.msg1;topicseen#new

jag har mailat denform massor av gånger. dom svarar på alla typer av frågor. på mindre än 12timmar. skickar även ut tekniker om man är osäker och något kan vara fel. mitt trodde jag det va fel på.
kom en tekniker visade saker och allt funkar.

jag tror mer att han som mailat har en kass mail leverantör som många spam använder och hans mail säker fastnar i spam korgen hos denform. inte alltid den som ska få mailet som vägrar svara. kan vara skit bakom spakarna hos den som skickar det...

Utloggad nicklasry

  • Kunnig
  • ****
  • Stad/land: Helsingborg
  • Antal inlägg: 114
  • Total likes: 11
  • Kön: Man
  • I spa branschen...
    • Visa profil
SV: Fråga till Johan Märsta och Rickard!
« Svar #34 skrivet: september 22, 2016, 21:42:32:32 »
Vissa vill ju ha en balja med varmt vatten och vissa med god massage...
Roligt att du e nöjd...
Och jag kör inte Skoda...
Folkpool 5 x 10 m, inv. hörn trappa...
Sundance Spa - Cameo, stereo...

Hayvard - värmepump 11 kw.
Lampor - 3 led. folkpool.
Rening - Tri-18 Pro, salt kolrinator.
Sol ducsh, Sound Cast bärbar stereo,

Utloggad TheSwede

SV: Fråga till Johan Märsta och Rickard!
« Svar #35 skrivet: september 23, 2016, 06:04:57:57 »
Nä vem vill köra sån skit från vw koncernen.

Utloggad nicklasry

  • Kunnig
  • ****
  • Stad/land: Helsingborg
  • Antal inlägg: 114
  • Total likes: 11
  • Kön: Man
  • I spa branschen...
    • Visa profil
SV: Fråga till Johan Märsta och Rickard!
« Svar #36 skrivet: september 23, 2016, 06:37:21:21 »
I bilbranschen har dom butiker på flera orter och verkstäder även om dom heter dacia, Skoda mm
Samt reservdelar.
Och säljes inte på halva priset fejk.
Så lite seriositet finnes där i alla fall
Folkpool 5 x 10 m, inv. hörn trappa...
Sundance Spa - Cameo, stereo...

Hayvard - värmepump 11 kw.
Lampor - 3 led. folkpool.
Rening - Tri-18 Pro, salt kolrinator.
Sol ducsh, Sound Cast bärbar stereo,

Utloggad Engans

SV: Fråga till Johan Märsta och Rickard!
« Svar #37 skrivet: september 24, 2016, 00:59:52:52 »
om man läser runt verkar premuim spa ha lia mycket problem och gå sönder lika mycket som icke premium spa. ska man köpa dyrt skit eller billigt skit köper jag häldre billigt skit. själv kör jag audi pga kvaliten. då audi inte är billigt skit som går sönder som skoda fiat.. sen kan man köra dyrt skit som saab. lite som premium spa dyrt och går sönder lika mycket som billigt skit. och eftersom alla säger att skillnaden är supporten och denform har utmärkt support så förstår jag inte problemet.

Utloggad TommyC

SV: Fråga till Johan Märsta och Rickard!
« Svar #38 skrivet: september 24, 2016, 10:30:41:41 »
Haha, just Audi ligger i absoluta toppen när det gäller dyrt skit. Många har problem med rasade motorer men ingen slår Audi. http://teknikensvarld.se/tickande-bilbomber-bilarna-du-ska-se-upp-med-309347/
Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika nivåer. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW värmepump ställd på 31 grader. Lågt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfällbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Utloggad Engans

SV: Fråga till Johan Märsta och Rickard!
« Svar #39 skrivet: september 24, 2016, 10:42:59:59 »
kam kedjan ja. vilket man byter så håller den i 40.000mil.
olja visst är det bra så man har ny fräsh olja i annars har audi inga fel.
som många andra bara en massa fel överallt. så dyrt skit. absolut inte. mer skit bakom spakarna hos en del ägare men det är inte audis fel för det.

och allt det som alla skriver är bättre med premium spa har denform verkar det som.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag